Cerco del parlamento griego por el Pueblo de Atenas - Περικύκλωση του ελληνικού κοινοβουλίου από τον Λαό των Αθηνών
Λήψη φωτογραφιών από Δημήτρη Β. Γερονίκο στο κέντρο των Αθηνών, 6 Μαΐου του δύο χιλιάδες δέκα. Las fotografìas son realizadas por Dimitris V. Geronikos en el centro de Atenas, el 6 de Mayo de dos mil diez.
11 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Αγαπητέ Δημήτρη,
Λαός των αθηνών δεν είναι οι λίγες δεκάδες χιλιάδες που κατεβαίνουν στο συλλαλητήριο για τα ορθά (?) δικαιώματά τους, μπροστά στα 4 εκατομμύρια που ζουν σε αυτή τη πόλη και τα προάστεια τους. Πόσο μάλλον οι λίγες εκατοντάδες ψευτοαντιεξουσιαστές - "αναρχικούς" που περικύκλωσαν τη βουλή, οι οποίοι έσπασαν, τρομοκράτησαν, χουλιγκάνισαν, και εξευτέλισαν ό,τι πιο ιερό υπάρχει, το μνημείο του άγνωστου στρατιώτη και δολοφόνησαν αθώους συνανθρώπους μας. Επιτέλους ας μην είμαστε και εμείς ηθικοί αυτουργοί για το κακό που γίνεται στον τόπο μας, είτε ψηφίζοντας τους πιο άχρηστους είτε προμοτάροντας την ακυβερνησία και την τρομοκρατία. Επιτέλους πέρα απο τα δικαιώματά μας ασ δώσουμε προσοχή κάποια στιγμή και στις υποχρεώσεις μας.
Αγαπητε Ανώνυμε-Μάκη, τι λες;;!!! Αφού δεν ήσουν εκεί. Δεν έζησες αυτήν την μέρα. Στο σχόλιό σου φαίνεται. Αναπαράγεις τα δελτία ειδήσεων άκομψα. Άστο !!! Μας τα λέει ο Πρετεντέρης καλύτερα.
Μάκης
ΥΓ. Την χούντα την έριξαν μερικές χιλιάδες ανθρώποι γύρω από το πολυτεχνείο και μέσα σε αυτό.
Αγαπητέ Ανώνυμε, Από λάθος έβαλα το Ανώνυμος, δεν είχα λόγο να μη βάλω το όνομά μου και ο Δημήτρης γνωρίζει ποιος είμαι σε αντίθεση με σένα. Επίσης δεν έχω λόγο να ανοίξω συζήτηση. ΑΛΛΑ, πώς ξέρεις από που ενημερώνομαι;...και πίστεψέ με δεν ακούω Πρετεντέρη σε αντίθεση με σενα (πάλι). Τέλος, ήσουν και εσύ στο 74; Ή "αναπαράγεις" την "ιστορία" που σου έμαθαν ψευτοαριστεροί επαναστάτες δημοσιογράφοι και δάσκαλοι. Μήπως η χούντα έπεσε και από πολλές άλλες καταστάσεις εκτός από την οργή του λαού; Επιτέλους καταλάβετε αλλιώς πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για να ευαισθητοποιηθεί κι άλλος κόσμος και πρέπει πρώτα να αλλάξουμε εμείς στη βάση, για να κάνουμε καλύτερο τον τόπο μας κι ας διαφωνούμε σε πολλά.
Μάκη & Μάκη, όταν αναφέρομαι στο Λαό των Αθηνών της Πέμπτης 06/05/2010 εννοώ το πλήθος του κόσμου συνολικά, που συνυπήρχε για κάποιο χρονικό διάστημα επί της πλατείας Συντάγματος στην Αθήνα. Μιάν εικόνα που δεν είχαν το θάρρος να μεταδώσουν τα κανάλια της ελληνικής τηλεόρασης, πολύ περισσότερο δε να την αναλύσουν. Το να βλέπεις γεμάτη με κόσμο τη συγκεκριμένη πλατεία συμβαίνει σπάνια στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, θυμηθείτε για παράδειγμα τα Δεκεμβριανά παρελθόντων ετών. Για κάποιον που παρακολουθεί εκ του μακρώθεν το γεγονός διά μέσω της οπτικής γωνίας κάποιου τηλεοπτικόυ μέσου, σημαίνει πως επηρεάζεται ούτως ή άλλως στη διαμόρφωση της άποψής του από την υποκειμενική πληροφόρηση που διοχετεύει το συγκεκριμένο μέσο. Με λίγα λόγια: Λαός Ενωμένος Ποτέ Νικημένος! και στα ισπανικά: ¡El pueblo unido jamás será vencido! http://www.youtube.com/watch?v=01S-9nd5xQA
Μας εκφράζεις απόλυτα Αυτοί που καπηλεύτηκαν και συνεχίζουν να καπηλεύονται ιστορικά γεγονότα, ευελπιστούν ότι θα γίνουν οι σύγχρονοι ''ήρωες '' επαναστάστες . Το ''ψευτοαριστεροί επαναστάτες δημοσιογράφοι και δάσκαλοι΄΄ τα λεει ολα.
το ποιος εριξε τη χουντα... αστο καλυτερα.Παντως οι μερικες χιλιαδες του πολυτεχνειου οχι.Βεβαια ειναι γεγονος οτι αρκετοι απο αυτους ειναι οι τωρινοι εργατοπατερες, βουλευτες, κλπ. Τη χουντα την φεραν οι ξενοι και την διωξαν οι ξενοι. Το'' αριστερο '' παραμυθι ειναι ιστορια για να γινεται η γιορτη στα σχολεια και μονο.
Θέλω να επισημάνω ένα χαρακτηριστικό ορισμένων νεοελλήνων, το να μιλάνε επί παντός επιστητού χωρίς να γνωρίζουν, ισχύει και σε αυτήν τη συζήτηση. Το οποίο σημαίνει πως ανεξάρτητα από τον πολιτικό ή κομματικό προσανατολισμό που έχει ο καθένας οφείλουμε τουλάχιστο να λαμβάνουμε υπόψη τα γεγονότα. Η δαιμονοποίηση των πολιτικών πεποιθήσεων ανθρώπων που στην τελική τη ζωή τους έδωσαν για να φύγει η χούντα των συνταγματαρχών, μόνο στοιχείο δημοκρατικό δεν είναι… Το πολυτεχνείο του 1973 λειτούργησε ως σπινθήρας που δυνάμωσε τη φωτιά και έκαψε το καθεστώς εκείνης της εποχής. Τυχαίνει να έχω ένα φίλο αριστερών πεποιθήσεων (πασόκο κατά τα άλλα) που πραγματοποίησε τμήμα της στρατιωτικής του θητείας (και λόγω των σπουδών του) στο υπουργείο εξωτερικών, συγκεκριμένα στον τομέα που σχετίζεται με τους φακέλους της Κύπρου για την περίοδο που μιλάμε. Μετά από ενδελεχείς συζητήσεις λοιπόν, έχω συμπεράνει πως τα βαρίδια που φέρει πάνω του το σημερινό πολιτικό σύστημα είναι συνέπεια των δοσοληψιών που πραγματοποιήθηκαν εκείνην την περιόδο. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει το γεγονός πως 36 χρόνια μετά δεν έχουν δωθεί στη δημοσιότητα οι συγκεκριμένοι φάκελοι. Όλα αυτά τα χρόνια κυβέρνηση δεν ήταν η αριστερά (αν εξαιρέσουμε τις κυβερνήσεις Τζανετάκη και Ζολώτα όπου συμμετείχε)… Τέλος τη συγκεκριμένη ημέρα - Πέμπτη 06/05/2010 - οι ανταποκρίσεις που έδωσαν τα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης διέφεραν κατά πολύ από το πώς παρουσιάσαν τα γεγονότα τα ελληνικά μ.μ.ε.. Αν έχετε τη δυνατότητα ερευνείστε αυτό που σας γράφω. Μην μένετε στην ενημέρωση που σας λανσάρουν οι καραβανάδες της ελληνικής “δημοσιογραφίας”. http://www.youtube.com/watch?v=LQcwVl1RuL8
Δημητρη, επειδη για μια ακομη φορα περνας την συζητηση απο πολιτικο επιπεδο σε προσωπικο,τονιζω οτι τα περι νεοελληνων που ως ασχετοι μιλουν για ολα,τα περι δαιμονοποίησης των πολιτικών πεποιθήσεων ανθρώπων που στην τελική τη ζωή τους έδωσαν για να φύγει η χούντα των συνταγματαρχών,, τα περι ελλειψεως δημοκρατικων πεποιθησεων και φασιστικων αποψεων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ. Αφου εμεις οι ''καποιοι'' νεοελληνες ειμαστε εκτος πραγματικοτητας , εκτος παραγωγικοτητας, εκτος κοινωνικης προσφορας, δεν εχουμε επιγνωση της καταστασης παροτι την ζουμε στο πετσι μας εδω και πολλα χρονια, καλυτερα να το βουλωσουμε και να συμφωνουμε με ολα οσα επικαλεισαι.Ας αφησουμε τους '' λοιπους'' νεοελληνες με τις δημοκρατικες αποψεις να καθοδηγησουν την κοινωνια μεσα απο τον δικο τους τροπο παλης, και εμεις οι υπολοιποι να συνεχισουμε την δικη μας παλη οπως εμεις πιστευουμε, μακρια απο κομματα και μηχανισμους. Αποχωρω απο την συζητηση διοτι αδυνατω να παρακολουθησω τετοιου ειδους κριτικες και υπονοουμενα που μονο προσβλητικο χαρακτηρα εχουν. Γιαννης
Φύσει μέν ἐστιν ἄνθρωπος ζῷον πολιτικόν , κατά τον Αριστοτέλη (384 π.Χ.-322 π.Χ.). Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαχωρίζεις το προσωπικό από το πολιτικό. Ο Πολιτικός Λόγος όταν εναρμονίζεται με την Πολιτική Πράξη στις ζωές μας, αποτελούν συνιστώσα στοιχεία της ειδοποιούς διαφοράς ενός υγειούς δημοκρατικού πολιτεύματος. Με άλλα λόγια είναι σα να μου λες πως σε εκείνο το νοσοκομείο, κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου καταχράστηκαν τα συγκεκριμένα κονδύλια (μεγάλο ποσοστό εξ αυτών από το ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης), ενώ παράλληλα εσύ το κατακρίνεις ως άβουλος επιστήμων που δε δύναται να κάνει κάτι… Εσύ διαλέγεις τη σιώπη, τη λήθη ή την ενημέρωση των πολιτών. Με λίγα λόγια ο πολιτικός λόγος είναι εν πρώτοις ο προσωπικός αφού εκφέρεται από το άτομο, αν στη συνέχεια υιοθετείται από το σύνολο των πολιτών τότε αποτελεί πολιτική θεωρία. Τα υπόλοιπα περί “εκτος πραγματικοτητας , εκτος παραγωγικοτητας, εκτος κοινωνικης προσφορας, δεν εχουμε επιγνωση της καταστασης παροτι την ζουμε στο πετσι μας εδω και πολλα χρονια…” είναι στοιχεία που ΕΣΥ επικαλείσαι χωρίς να έχω αναφερθεί εγώ στα όσα έχω απαντήσει μέχρι αυτή τη στιγμή. Εν κατακελείδι μπορείς να σταθείς κριτικά απέναντι στα κόμματα και στους μηχανισμούς χωρίς παράλληλα να πάψεις να είσαι πολιτικό ον. Το έχεις σκεφτεί ποτε;
Δημητρη απορω με την εμμονη σου να συνεχιζεις να λες λογια προσβλητικα, ιδιαιτερα σε ανθρωπους του περιβαλλοντος σου. Ον πολιτικο ειμαι, ομως δεν επιθυμω να ειμαι υποχειριο κανενος κομματος. Σε παρακαλω πολυ να σταματησει αυτο το πανηγυρι. Δεν βρισκω τον λογο να με κριτικαρεις ως αβουλο επιστημονα και ως αβουλο ον.Το να με θεωρεις υποδιεστερο κοινωνικό ον ειναι αγενες τουλαχιστον.Το εχεις κανει και στο προσφατο παρελθον στο Μυλο, οπου με αποκαλουσες φασιστα κτλ. Δεν το περιμενα.Αν εχεις κατι μαζι μου πες το να το ξερω.Ασε που αυτου του ειδους η επικοινωνια ειναι αστεια.Μεταξυ γνωστων ειναι ντροπη.Απαντω για τελευταια φορα μεσω της ιστοσελιδας σου διοτι δεν τηρουνται οι οροι της ευγενιας και του αλληλοσεβασμού. Αν θεωρεις οτι εχω δημιουργησει καποιο ζητημα οσον αφορα εσενα καλυτερα πες το μου απο κοντα. Εσυ εχεις τις δικες σου αποψεις και εγω τις δικες μου. Δεν γινεται να συμφωνουν οι παντες μαζι σου.Παρτο αποφαση. Δεν προκειται να ξαναπαντησω γραπτως μεσω της ιστοσελιδας σου , το εχω μετανιωσει ηδη, καθως τα σχολια σου ειναι ειρωνικα και προσβλητικα.
Γιάννη προφανώς δεν έχεις καταλάβει το περιεχόμενο όσων γράφω στα σχόλια της συγκεκριμένης ανάρτησης. Διάβασε τα σε παρακαλώ με προσοχή και θα καταλάβεις πως ούτε προσβλητικά είναι, ούτε ειρωνικά. Επίσης θέλω να μη συνδέεις άσχετα θέματα όπως για παράδειγμα αυτό του μύλου, διότι στο είχα πει και εκείνο το βράδυ πως εδώ και κάποια χρόνια έχεις αποκτήσει μια προκατάληψη με την αριστερά και τους αριστερούς. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι σε έχει επηρεάσει τόσο ώστε να έχεις υποστεί τέτοια μετάλλαξη. Σε μια συζήτηση είναι καλό να προσέχουμε τι θα πει ακριβώς ο συνομιλητής μας, πόσο μάλλον όταν διεξάγεται διά μέσω διαδικτύου όπου τα γραπτά μένουν. Ισχυρίζεσαι επιχειρήματα τα οποία αυθαίρετα θεωρείς πως έχω γράψει, από χθες που ξεκίνησα να σου απαντώ στα σχόλια που είχες κάνει (το ένα με τη συνεργασία της Άννας). Ένας από τους ρόλους του διαδικτύου είναι και αυτός, διάλογος και έκθεση επιχειρημάτων. Κοιταξέ τη συζήτηση αναδρομικά και θα καταλάβεις πως όσα έχω γράψει δεν ανασκευάζονται κατά τα προσωπικά σου κριτήρια, διότι απλά είναι γραπτός και όχι προφορικός λόγος. Πρόσεχε διότι οι νοηματικές υπερβάσεις που έχεις κάνει στα όσα έχω εκθέσει σε οδηγούν σε ένα συγκρουσιακό πνέυμα μαζί μου. Ειλικρινά αν χρειαστείς βοήθεια στο να καταλάβεις ακριβώς τα επιχειρήματα μου, είμαι διαθέσιμος να στα αναλύσω λέξη-λέξη. Δεν σου ζητώ να συμφωνήσεις απαραίτητα μαζί μου χωρίς διάλογο, αλλά σου ζητώ να επανακτήσεις την προσοχή σου στα όσα ισχυρίζεται η άλλη φωνή. Με αφορισμούς και δόγματα δεν προοδεύουμε Γιάννη…
Εντεριώνη (Medulla, γαλλ. Moelle, αγγλ. Pith) καλείται η μαλακή, σπογγώδης και ελαφρά ουσία που συναντάται στο κέντρο του στελέχους πολλών φυτών. Συνήθως συνίσταται από κυτταρώδη ιστό μόνο. Κατά τη νεαρή ηλικία των φυτών τα κύτταρα που απαρτίζουν την εντεριώνη είναι γεμάτα υγρά ενώ αργότερα κενώνονται μένουν ξηρά και λιγνινοποιούνται. Γι΄ αυτό ο Θεόφραστος ονομάζει την εντεριώνη και μήτρα ή καρδιά (Φ.΄Ι. 1,2,6) και διακρίνει αυτή σε σαρκώδη, υμενώδη και ξυλώδη(Φ.'Ι.1,6,1).
Διά των ηθμαγγειωδών δεσμίδων λαμβάνει χώρα η επικοινωνία μεταξύ των υπέργειων και των υπόγειων οργάνων του φυτού. Μεταφέρεται δηλαδή νερό από τις ρίζες στα φύλλα, όπου μέσω της φωτοσύνθεσης δεσμεύεται διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα εκλύεται οξυγόνο, συντίθεται η τροφή και συνεχίζεται η ζωή...
Se denomina enterioni (εντεριώνη en griego, médula en latín) a la sustancia blanda, esponjosa y ligera del interior del tallo de muchas plantas. Por lo general, se compone solamente de tejido celular. A la temprana edad de las plantas, las células que forman el enterioni o médula están llenas de líquido, y más tarde se secan y se lignifican. Por este motivo, Teofrasto llama al enterioni útero o corazón (Φ.Ί. 1,2,6) y lo diferencia en carnoso, membranoso y leñoso (Φ.Ί.1,6,1). A través del tubo criboso se produce la comunicación entre los órganos de la planta aéreos y subterráneos. El agua se transfiere desde las raíces hasta las hojas, donde a través de la fotosíntesis se capta el dióxido de carbono de la atmósfera y se librera oxígeno, se sintetiza así el alimento y la vida continúa…
Enterioni
Enterioni or Pith (in Latin Medulla) is called the soft, spongy and light substance found in the center of the stem of many plants. It usually consists only of cellular tissue. At the plant’s early age, the cells that form enterioni are full of liquids, but later they are dried resulting in lignification of these cells. That is why Theophrastus calls enterioni ‘uterus’ or ‘heart’ (Φ.Ί. 1,2,6) and distinguishes it in fleshy, membranous and woody (Φ.Ί.1, 6,1). Communication between overland and underground organs of the plant occurs through the cells vascular bundles. That is to say, water is transferred from the roots to the leaves, where through photosynthesis carbon dioxide from the atmosphere is captured, oxygen is emitted, food is composed, and the life cycle continues...
ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΕΡΙΩΝΗΣ - PLAN DE ENTERIONI - ENTERIONI 'S PLAN
11 σχόλια:
Αγαπητέ Δημήτρη,
Λαός των αθηνών δεν είναι οι λίγες δεκάδες χιλιάδες που κατεβαίνουν στο συλλαλητήριο για τα ορθά (?) δικαιώματά τους, μπροστά στα 4 εκατομμύρια που ζουν σε αυτή τη πόλη και τα προάστεια τους. Πόσο μάλλον οι λίγες εκατοντάδες ψευτοαντιεξουσιαστές - "αναρχικούς" που περικύκλωσαν τη βουλή, οι οποίοι έσπασαν, τρομοκράτησαν, χουλιγκάνισαν, και εξευτέλισαν ό,τι πιο ιερό υπάρχει, το μνημείο του άγνωστου στρατιώτη και δολοφόνησαν αθώους συνανθρώπους μας. Επιτέλους ας μην είμαστε και εμείς ηθικοί αυτουργοί για το κακό που γίνεται στον τόπο μας, είτε ψηφίζοντας τους πιο άχρηστους είτε προμοτάροντας την ακυβερνησία και την τρομοκρατία. Επιτέλους πέρα απο τα δικαιώματά μας ασ δώσουμε προσοχή κάποια στιγμή και στις υποχρεώσεις μας.
Μάκης
Αγαπητε Ανώνυμε-Μάκη, τι λες;;!!!
Αφού δεν ήσουν εκεί. Δεν έζησες αυτήν την μέρα. Στο σχόλιό σου φαίνεται.
Αναπαράγεις τα δελτία ειδήσεων άκομψα. Άστο !!!
Μας τα λέει ο Πρετεντέρης καλύτερα.
Μάκης
ΥΓ. Την χούντα την έριξαν μερικές χιλιάδες ανθρώποι γύρω από το πολυτεχνείο και μέσα σε αυτό.
Αγαπητέ Ανώνυμε,
Από λάθος έβαλα το Ανώνυμος, δεν είχα λόγο να μη βάλω το όνομά μου και ο Δημήτρης γνωρίζει ποιος είμαι σε αντίθεση με σένα.
Επίσης δεν έχω λόγο να ανοίξω συζήτηση. ΑΛΛΑ, πώς ξέρεις από που ενημερώνομαι;...και πίστεψέ με δεν ακούω Πρετεντέρη σε αντίθεση με σενα (πάλι).
Τέλος, ήσουν και εσύ στο 74; Ή "αναπαράγεις" την "ιστορία" που σου έμαθαν ψευτοαριστεροί επαναστάτες δημοσιογράφοι και δάσκαλοι. Μήπως η χούντα έπεσε και από πολλές άλλες καταστάσεις εκτός από την οργή του λαού;
Επιτέλους καταλάβετε αλλιώς πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για να ευαισθητοποιηθεί κι άλλος κόσμος και πρέπει πρώτα να αλλάξουμε εμείς στη βάση, για να κάνουμε καλύτερο τον τόπο μας κι ας διαφωνούμε σε πολλά.
Μάκη & Μάκη,
όταν αναφέρομαι στο Λαό των Αθηνών της Πέμπτης 06/05/2010 εννοώ το πλήθος του κόσμου συνολικά, που συνυπήρχε για κάποιο χρονικό διάστημα επί της πλατείας Συντάγματος στην Αθήνα. Μιάν εικόνα που δεν είχαν το θάρρος να μεταδώσουν τα κανάλια της ελληνικής τηλεόρασης, πολύ περισσότερο δε να την αναλύσουν. Το να βλέπεις γεμάτη με κόσμο τη συγκεκριμένη πλατεία συμβαίνει σπάνια στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, θυμηθείτε για παράδειγμα τα Δεκεμβριανά παρελθόντων ετών.
Για κάποιον που παρακολουθεί εκ του μακρώθεν το γεγονός διά μέσω της οπτικής γωνίας κάποιου τηλεοπτικόυ μέσου, σημαίνει πως επηρεάζεται ούτως ή άλλως στη διαμόρφωση της άποψής του από την υποκειμενική πληροφόρηση που διοχετεύει το συγκεκριμένο μέσο.
Με λίγα λόγια:
Λαός Ενωμένος Ποτέ Νικημένος!
και στα ισπανικά:
¡El pueblo unido jamás será vencido!
http://www.youtube.com/watch?v=01S-9nd5xQA
Προς ανώνυμο Μάκη
Μας εκφράζεις απόλυτα
Αυτοί που καπηλεύτηκαν και συνεχίζουν να καπηλεύονται ιστορικά γεγονότα, ευελπιστούν ότι θα γίνουν οι σύγχρονοι ''ήρωες '' επαναστάστες .
Το ''ψευτοαριστεροί επαναστάτες δημοσιογράφοι και δάσκαλοι΄΄ τα λεει ολα.
γιαννης, αννα
Επωνυμε Μακη
το ποιος εριξε τη χουντα... αστο καλυτερα.Παντως οι μερικες χιλιαδες του πολυτεχνειου οχι.Βεβαια ειναι γεγονος οτι αρκετοι απο αυτους ειναι οι τωρινοι εργατοπατερες, βουλευτες, κλπ.
Τη χουντα την φεραν οι ξενοι και την διωξαν οι ξενοι.
Το'' αριστερο '' παραμυθι ειναι ιστορια για να γινεται η γιορτη στα σχολεια και μονο.
γιαννης
Θέλω να επισημάνω ένα χαρακτηριστικό ορισμένων νεοελλήνων, το να μιλάνε επί παντός επιστητού χωρίς να γνωρίζουν, ισχύει και σε αυτήν τη συζήτηση. Το οποίο σημαίνει πως ανεξάρτητα από τον πολιτικό ή κομματικό προσανατολισμό που έχει ο καθένας οφείλουμε τουλάχιστο να λαμβάνουμε υπόψη τα γεγονότα. Η δαιμονοποίηση των πολιτικών πεποιθήσεων ανθρώπων που στην τελική τη ζωή τους έδωσαν για να φύγει η χούντα των συνταγματαρχών, μόνο στοιχείο δημοκρατικό δεν είναι… Το πολυτεχνείο του 1973 λειτούργησε ως σπινθήρας που δυνάμωσε τη φωτιά και έκαψε το καθεστώς εκείνης της εποχής.
Τυχαίνει να έχω ένα φίλο αριστερών πεποιθήσεων (πασόκο κατά τα άλλα) που πραγματοποίησε τμήμα της στρατιωτικής του θητείας (και λόγω των σπουδών του) στο υπουργείο εξωτερικών, συγκεκριμένα στον τομέα που σχετίζεται με τους φακέλους της Κύπρου για την περίοδο που μιλάμε. Μετά από ενδελεχείς συζητήσεις λοιπόν, έχω συμπεράνει πως τα βαρίδια που φέρει πάνω του το σημερινό πολιτικό σύστημα είναι συνέπεια των δοσοληψιών που πραγματοποιήθηκαν εκείνην την περιόδο. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει το γεγονός πως 36 χρόνια μετά δεν έχουν δωθεί στη δημοσιότητα οι συγκεκριμένοι φάκελοι. Όλα αυτά τα χρόνια κυβέρνηση δεν ήταν η αριστερά (αν εξαιρέσουμε τις κυβερνήσεις Τζανετάκη και Ζολώτα όπου συμμετείχε)…
Τέλος τη συγκεκριμένη ημέρα - Πέμπτη 06/05/2010 - οι ανταποκρίσεις που έδωσαν τα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης διέφεραν κατά πολύ από το πώς παρουσιάσαν τα γεγονότα τα ελληνικά μ.μ.ε.. Αν έχετε τη δυνατότητα ερευνείστε αυτό που σας γράφω. Μην μένετε στην ενημέρωση που σας λανσάρουν οι καραβανάδες της ελληνικής “δημοσιογραφίας”.
http://www.youtube.com/watch?v=LQcwVl1RuL8
Δημήτρης Β. Γερονίκος
Δημητρη, επειδη για μια ακομη φορα περνας την συζητηση απο πολιτικο επιπεδο σε προσωπικο,τονιζω οτι τα περι νεοελληνων που ως ασχετοι μιλουν για ολα,τα περι δαιμονοποίησης των πολιτικών πεποιθήσεων ανθρώπων που στην τελική τη ζωή τους έδωσαν για να φύγει η χούντα των συνταγματαρχών,, τα περι ελλειψεως δημοκρατικων πεποιθησεων και φασιστικων αποψεων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ.
Αφου εμεις οι ''καποιοι'' νεοελληνες ειμαστε εκτος πραγματικοτητας , εκτος παραγωγικοτητας, εκτος κοινωνικης προσφορας, δεν εχουμε επιγνωση της καταστασης παροτι την ζουμε στο πετσι μας εδω και πολλα χρονια, καλυτερα να το βουλωσουμε και να συμφωνουμε με ολα οσα επικαλεισαι.Ας αφησουμε τους '' λοιπους'' νεοελληνες με τις δημοκρατικες αποψεις να καθοδηγησουν την κοινωνια μεσα απο τον δικο τους τροπο παλης, και εμεις οι υπολοιποι να συνεχισουμε την δικη μας παλη οπως εμεις πιστευουμε, μακρια απο κομματα και μηχανισμους.
Αποχωρω απο την συζητηση διοτι αδυνατω να παρακολουθησω τετοιου ειδους κριτικες και υπονοουμενα που μονο προσβλητικο χαρακτηρα εχουν.
Γιαννης
Φύσει μέν ἐστιν ἄνθρωπος ζῷον πολιτικόν
, κατά τον Αριστοτέλη (384 π.Χ.-322 π.Χ.).
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διαχωρίζεις το προσωπικό από το πολιτικό.
Ο Πολιτικός Λόγος όταν εναρμονίζεται με την Πολιτική Πράξη στις ζωές μας, αποτελούν συνιστώσα στοιχεία της ειδοποιούς διαφοράς ενός υγειούς δημοκρατικού πολιτεύματος. Με άλλα λόγια είναι σα να μου λες πως σε εκείνο το νοσοκομείο, κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου καταχράστηκαν τα συγκεκριμένα κονδύλια (μεγάλο ποσοστό εξ αυτών από το ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης), ενώ παράλληλα εσύ το κατακρίνεις ως άβουλος επιστήμων που δε δύναται να κάνει κάτι… Εσύ διαλέγεις τη σιώπη, τη λήθη ή την ενημέρωση των πολιτών. Με λίγα λόγια ο πολιτικός λόγος είναι εν πρώτοις ο προσωπικός αφού εκφέρεται από το άτομο, αν στη συνέχεια υιοθετείται από το σύνολο των πολιτών τότε αποτελεί πολιτική θεωρία.
Τα υπόλοιπα περί “εκτος πραγματικοτητας , εκτος παραγωγικοτητας, εκτος κοινωνικης προσφορας, δεν εχουμε επιγνωση της καταστασης παροτι την ζουμε στο πετσι μας εδω και πολλα χρονια…” είναι στοιχεία που ΕΣΥ επικαλείσαι χωρίς να έχω αναφερθεί εγώ στα όσα έχω απαντήσει μέχρι αυτή τη στιγμή.
Εν κατακελείδι μπορείς να σταθείς κριτικά απέναντι στα κόμματα και στους μηχανισμούς χωρίς παράλληλα να πάψεις να είσαι πολιτικό ον.
Το έχεις σκεφτεί ποτε;
Δημήτρης Β. Γερονίκος
Δημητρη απορω με την εμμονη σου να συνεχιζεις να λες λογια προσβλητικα, ιδιαιτερα σε ανθρωπους του περιβαλλοντος σου.
Ον πολιτικο ειμαι, ομως δεν επιθυμω να ειμαι υποχειριο κανενος κομματος.
Σε παρακαλω πολυ να σταματησει αυτο το πανηγυρι. Δεν βρισκω τον λογο να με κριτικαρεις ως αβουλο επιστημονα και ως αβουλο ον.Το να με θεωρεις υποδιεστερο κοινωνικό ον ειναι αγενες τουλαχιστον.Το εχεις κανει και στο προσφατο παρελθον στο Μυλο, οπου με αποκαλουσες φασιστα κτλ.
Δεν το περιμενα.Αν εχεις κατι μαζι μου πες το να το ξερω.Ασε που αυτου του ειδους η επικοινωνια ειναι αστεια.Μεταξυ γνωστων ειναι ντροπη.Απαντω για τελευταια φορα μεσω της ιστοσελιδας σου διοτι δεν τηρουνται οι οροι της ευγενιας και του αλληλοσεβασμού.
Αν θεωρεις οτι εχω δημιουργησει καποιο ζητημα οσον αφορα εσενα καλυτερα πες το μου απο κοντα.
Εσυ εχεις τις δικες σου αποψεις και εγω τις δικες μου.
Δεν γινεται να συμφωνουν οι παντες μαζι σου.Παρτο αποφαση.
Δεν προκειται να ξαναπαντησω γραπτως μεσω της ιστοσελιδας σου , το εχω μετανιωσει ηδη, καθως τα σχολια σου ειναι ειρωνικα και προσβλητικα.
Γιάννη προφανώς δεν έχεις καταλάβει το περιεχόμενο όσων γράφω στα σχόλια της συγκεκριμένης ανάρτησης. Διάβασε τα σε παρακαλώ με προσοχή και θα καταλάβεις πως ούτε προσβλητικά είναι, ούτε ειρωνικά. Επίσης θέλω να μη συνδέεις άσχετα θέματα όπως για παράδειγμα αυτό του μύλου, διότι στο είχα πει και εκείνο το βράδυ πως εδώ και κάποια χρόνια έχεις αποκτήσει μια προκατάληψη με την αριστερά και τους αριστερούς. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι σε έχει επηρεάσει τόσο ώστε να έχεις υποστεί τέτοια μετάλλαξη.
Σε μια συζήτηση είναι καλό να προσέχουμε τι θα πει ακριβώς ο συνομιλητής μας, πόσο μάλλον όταν διεξάγεται διά μέσω διαδικτύου όπου τα γραπτά μένουν. Ισχυρίζεσαι επιχειρήματα τα οποία αυθαίρετα θεωρείς πως έχω γράψει, από χθες που ξεκίνησα να σου απαντώ στα σχόλια που είχες κάνει (το ένα με τη συνεργασία της Άννας). Ένας από τους ρόλους του διαδικτύου είναι και αυτός, διάλογος και έκθεση επιχειρημάτων. Κοιταξέ τη συζήτηση αναδρομικά και θα καταλάβεις πως όσα έχω γράψει δεν ανασκευάζονται κατά τα προσωπικά σου κριτήρια, διότι απλά είναι γραπτός και όχι προφορικός λόγος. Πρόσεχε διότι οι νοηματικές υπερβάσεις που έχεις κάνει στα όσα έχω εκθέσει σε οδηγούν σε ένα συγκρουσιακό πνέυμα μαζί μου. Ειλικρινά αν χρειαστείς βοήθεια στο να καταλάβεις ακριβώς τα επιχειρήματα μου, είμαι διαθέσιμος να στα αναλύσω λέξη-λέξη. Δεν σου ζητώ να συμφωνήσεις απαραίτητα μαζί μου χωρίς διάλογο, αλλά σου ζητώ να επανακτήσεις την προσοχή σου στα όσα ισχυρίζεται η άλλη φωνή.
Με αφορισμούς και δόγματα δεν προοδεύουμε Γιάννη…
Δημήτρης Β. Γερονίκος
Δημοσίευση σχολίου