Μερικά διευκρινιστικά σχετικά με τα Στάδιο 1 & Στάδιο 2: Η συρραφή και η επένδυση με μουσική των φωτογραφιών είναι μια ενέργεια της nifitxa, η οποία έχει αναλάβει το artistico τμήμα της προβολής. Οι δύο παραπάνω προβολές όπως αναρτώνται σε τούτον εδώ τον ιστοχώρο είναι σε πειραματικό στάδιο μιας και δεν έχουν οριστικοποιηθεί πλήρως η δομή & το περιεχόμενο της ολοκληρωμένης παρουσίασης. Οπότε οποιοδήποτε σχετικό σχόλιο από τη μεριά σας ίσως βοηθήσει προκειμένου το όλον έργο να λάβει συνοχή και περιεκτικότητα. Gracias a nifitxa, yeronic
ευχαριστούνται πάντως τα επιθυμένα "βασσιλικά" σχόλια... Κάνω πρόβα ακόμη. ... μία ερώτηση για σέωα >> Θα δεχόσουν να κάνεις και βίδεο δε φορματ digital αν είχες μηχανή?
Μου αρέσει η πρόβα σου όπως και η δυνατότητα που δίνεις στην εναλλαγή της εικόνας με το άκουσμα της μουσικής. Θέλω λίγο να ξεχωρίσω τις ενότητες που υπάρχουν στο οπτικό υλικό ούτως ώστε να είναι ευδιάκριτη στο θεατή η σύγχρονη πραγματικότητα που λαμβάνω με το φακό της κάμερας. Για παράδειγμα το Στάδιο 1 περιέχει υλικό από την πύρινη καταστροφή της Πελοπονήσσου το καλοκαίρι του δύο χιλιάδες επτά, ενώ το Στάδιο 2 κυρίως από πορείες και κόσμο στους δρόμους...Η μετάβαση από το ένα στάδιο στο άλλο θα μπορούσε να γίνεται με μια τρίτη ενότητα που να περιέχει αστική ζωή ή φυσικό περιβάλλον κ.τ.λ... Για το digital που ρωτάς δεν έχω ενδοιασμούς αρκεί να εξασφαλίσουμε una copia του υλικού που να υπάρχει ως μήτρα, όπως δηλαδή λειτουργεί το αρνητικό για την αναλογική φωτογραφία. Έχεις κάτι υπόψη; yeronic
Μμμμμ... για dvd recorder λεω... για να επεξεργαστείς τιν εικόνα και τον ύχο απο τον υπολογιστή. Αυτό με το transition μεταξύ φάσεων το είχα σκεφτεί ίδη, αλλά με μόνο φωτογραφίες μένει κάπως χαμήλών τόνων, ενώ αν περνάει από βίδεο σε στατικές φοτογραφίες που περνάνε γρύγορα η αργά, ανάλογα με τν μουσική, ειναι αλλιώς...
Εντεριώνη (Medulla, γαλλ. Moelle, αγγλ. Pith) καλείται η μαλακή, σπογγώδης και ελαφρά ουσία που συναντάται στο κέντρο του στελέχους πολλών φυτών. Συνήθως συνίσταται από κυτταρώδη ιστό μόνο. Κατά τη νεαρή ηλικία των φυτών τα κύτταρα που απαρτίζουν την εντεριώνη είναι γεμάτα υγρά ενώ αργότερα κενώνονται μένουν ξηρά και λιγνινοποιούνται. Γι΄ αυτό ο Θεόφραστος ονομάζει την εντεριώνη και μήτρα ή καρδιά (Φ.΄Ι. 1,2,6) και διακρίνει αυτή σε σαρκώδη, υμενώδη και ξυλώδη(Φ.'Ι.1,6,1).
Διά των ηθμαγγειωδών δεσμίδων λαμβάνει χώρα η επικοινωνία μεταξύ των υπέργειων και των υπόγειων οργάνων του φυτού. Μεταφέρεται δηλαδή νερό από τις ρίζες στα φύλλα, όπου μέσω της φωτοσύνθεσης δεσμεύεται διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα εκλύεται οξυγόνο, συντίθεται η τροφή και συνεχίζεται η ζωή...
Se denomina enterioni (εντεριώνη en griego, médula en latín) a la sustancia blanda, esponjosa y ligera del interior del tallo de muchas plantas. Por lo general, se compone solamente de tejido celular. A la temprana edad de las plantas, las células que forman el enterioni o médula están llenas de líquido, y más tarde se secan y se lignifican. Por este motivo, Teofrasto llama al enterioni útero o corazón (Φ.Ί. 1,2,6) y lo diferencia en carnoso, membranoso y leñoso (Φ.Ί.1,6,1). A través del tubo criboso se produce la comunicación entre los órganos de la planta aéreos y subterráneos. El agua se transfiere desde las raíces hasta las hojas, donde a través de la fotosíntesis se capta el dióxido de carbono de la atmósfera y se librera oxígeno, se sintetiza así el alimento y la vida continúa…
Enterioni
Enterioni or Pith (in Latin Medulla) is called the soft, spongy and light substance found in the center of the stem of many plants. It usually consists only of cellular tissue. At the plant’s early age, the cells that form enterioni are full of liquids, but later they are dried resulting in lignification of these cells. That is why Theophrastus calls enterioni ‘uterus’ or ‘heart’ (Φ.Ί. 1,2,6) and distinguishes it in fleshy, membranous and woody (Φ.Ί.1, 6,1). Communication between overland and underground organs of the plant occurs through the cells vascular bundles. That is to say, water is transferred from the roots to the leaves, where through photosynthesis carbon dioxide from the atmosphere is captured, oxygen is emitted, food is composed, and the life cycle continues...
ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΕΡΙΩΝΗΣ - PLAN DE ENTERIONI - ENTERIONI 'S PLAN
4 σχόλια:
Μερικά διευκρινιστικά σχετικά με τα Στάδιο 1 & Στάδιο 2:
Η συρραφή και η επένδυση με μουσική των φωτογραφιών είναι μια ενέργεια της nifitxa, η οποία έχει αναλάβει το artistico τμήμα της προβολής.
Οι δύο παραπάνω προβολές όπως αναρτώνται σε τούτον εδώ τον ιστοχώρο είναι σε πειραματικό στάδιο μιας και δεν έχουν οριστικοποιηθεί πλήρως η δομή & το περιεχόμενο της ολοκληρωμένης παρουσίασης.
Οπότε οποιοδήποτε σχετικό σχόλιο από τη μεριά σας ίσως βοηθήσει προκειμένου το όλον έργο να λάβει συνοχή και περιεκτικότητα.
Gracias a nifitxa,
yeronic
ευχαριστούνται πάντως τα επιθυμένα "βασσιλικά" σχόλια...
Κάνω πρόβα ακόμη.
... μία ερώτηση για σέωα >> Θα δεχόσουν να κάνεις και βίδεο δε φορματ digital αν είχες μηχανή?
nifitxa
Μου αρέσει η πρόβα σου όπως και η δυνατότητα που δίνεις στην εναλλαγή της εικόνας με το άκουσμα της μουσικής. Θέλω λίγο να ξεχωρίσω τις ενότητες που υπάρχουν στο οπτικό υλικό ούτως ώστε να είναι ευδιάκριτη στο θεατή η σύγχρονη πραγματικότητα που λαμβάνω με το φακό της κάμερας. Για παράδειγμα το Στάδιο 1 περιέχει υλικό από την πύρινη καταστροφή της Πελοπονήσσου το καλοκαίρι του δύο χιλιάδες επτά, ενώ το Στάδιο 2 κυρίως από πορείες και κόσμο στους δρόμους...Η μετάβαση από το ένα στάδιο στο άλλο θα μπορούσε να γίνεται με μια τρίτη ενότητα που να περιέχει αστική ζωή ή φυσικό περιβάλλον κ.τ.λ...
Για το digital που ρωτάς δεν έχω ενδοιασμούς αρκεί να εξασφαλίσουμε una copia του υλικού που να υπάρχει ως μήτρα, όπως δηλαδή λειτουργεί το αρνητικό για την αναλογική φωτογραφία.
Έχεις κάτι υπόψη;
yeronic
Μμμμμ... για dvd recorder λεω... για να επεξεργαστείς τιν εικόνα και τον ύχο απο τον υπολογιστή.
Αυτό με το transition μεταξύ φάσεων το είχα σκεφτεί ίδη, αλλά με μόνο φωτογραφίες μένει κάπως χαμήλών τόνων, ενώ αν περνάει από βίδεο σε στατικές φοτογραφίες που περνάνε γρύγορα η αργά, ανάλογα με τν μουσική, ειναι αλλιώς...
nifitxa
Δημοσίευση σχολίου